השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    נהיגה תחת השפעת סמים

    נהיגה תחת השפעת סמים עונש

    ההחלטה להתיישב מאחורי ההגה תחת השפעת סמים (גם בשימוש בסמים ברישיון) היא החלטה שגויה ומסוכנת מאוד. החוק אוסר בתכלית האיסור נהיגה תחת השפעת סמים, ואתם מסתכנים גם בעונשים חמורים וגם בתאונה קשה. אם תיתפסו נוהגים תחת השפעת סם, רישיון הנהיגה שלכם בסכנה! חייגו עכשיו אל עורך דין חגי רושקנסקי למזעור נזקים. עורך דין חגי רושקנסקי מתמחה בדיני תעבורה עם דגש על תיקים מורכבים. יש לו את היכולת לחלץ אתכם מצרות ולשכנע את בית המשפט שמדובר בהאשמת שווא.

    נהיגה תחת השפעת סמים – אילו סמים נכללים בפקודת הסמים המסוכנים?

    פקודת הסמים המסוכנים מגדירה רשימה של חומרים מסוכנים שאסור לנהוג תחת השפעתם. שימו לב שמבחינת החוק היבש אין הבדל בין סם שנחשב קל לבין סמים קשים, כמו קוקאין או הרואין. נטילת הסם גורמת לשינוי במצב התודעתי ובהתאם, נהגים שהשתמשו בסם מהווים סכנה לציבור. במידה ובדיקת סמים מוכיחה שנהגתם תחת השפעת סם צפוי לכם אישום חמור של נהיגה תחת השפעת סמים. שרידים שם סם עלולים להופיע בבדיקה גם כאשר מדובר בסם שצרכתם לפני מספר ימים ואף שבועות וכעת אתם מרגישים כשירים לחלוטין לנהיגה. במקרים כאלו חובת ההוכחה היא עליכם וכדאי לפנות בהקדם אל עורך דין חגי רושקנסקי.

    מתי עושים לנהגים בדיקת סמים?

    בדיקת אלכוהול שוטר רשאי לדרוש מכם לבצע בכל עת, אך בדיקת סמים השוטר רשאי לדרוש רק כאשר קיימת עילה לחשד סביר. כאשר שוטר מזהה חשד סביר לנהיגה תחת השפעת סמים הוא רשאי לדרוש מהנהג למסור דגימת דם או שתן. הנהג רשאי לסרב לבדיקה. במידה ותסרבו יוגש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה תחת השפעת סם.

    מה העונש הצפוי?

    נהיגה תחת השפעת סמים נכללת תחת נהיגה בשכרות, הענישה מתחילה בפסילת רישיון למשך שנתיים לפחות. קצין משטרה רשאי לפסול לנהג את רישיון הנהיגה ואף להשבית את הרכב למשך 30 יום לאחר עריכת שימוע. יש לנהג זכות להגיע אל השימוע עם עורך דין מטעמו. פנייה מוקדמת ככל האפשר אל עורך דין תעבורה עם ניסיון רלוונטי והצלחות בתיקים דומים תשיג את התוצאות הטובות ביותר. חשוב להבין שמדובר באישום חמור ולא להקל ראש בנושא.

    למידע נוסף וייעוץ מקצועי כנסו לאתר משרד עורך הדין חגי רושקנסקי והשאירו פרטים.

    משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשרי בשבילך.

    נהיגה תחת השפעת סמים עונש בחוק

    עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים

    החוק בישראל אינו מבדיל בין נהיגה תחת השפעת אלכוהול לבין נהיגה תחת השפעת סמים, אך בתי המשפט נוטים להחמיר יותר בענישה במקרים של נהיגה תחת השפעת סמים. ייתכן והנטייה להחמרה עם נהגים שהנוהגים תחת השפעת סמים נובעת מהעבודה שצריכת סמים היא עבירה פלילית חמורה לשם עצמה. עורך דין חגי רושקנסקי הוא עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים, אשר פעם אחר פעם מציג אחוזי הצלחה גבוהים ללקוחותיו עם אופציה לביטול מלא של האישום כולו.

    עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים – כיצד מוגדרת נהיגה תחת השפעת סם?

    עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים נדרש מיד כאשר נתפסתם נוהגים תחת השפעת סם. החוק אינו קובע כמות סם מותרת בדם, אלא אוסר כל נהיגה תחת השפעת סם. החוק איננו מבדיל בין סמים קליפ לסמים קשים, אך רשימת הסמים שמוגדרים כמסוכנים ואסורים לשימוש על פי חוק גם מוגדרים כאסורים על כמה וכמה לפני נהיגה. עליכם לזכור כי שוטר רשאי לעכב אתכם ולדרוש בדיקת סמים או לבצע חיפוש ברכב כאשר קיים חשד סביר לנהיגה תחת השפעת סם. החיפוש מתבצע ברכב ועל גופו של החשוד.

    אלו בדיקות השוטר מבצע?

    על מנת לקבוע שיש חשד סביר השוטר נדרש להבחין בסם או לקבל מידע מודיעיני. שוטר רשאי לבדוק את התגובות שלכם, את ההתנהגות, הריח ולבצע מבחני יציבות. בהתאם לממצאים השוטר יקבע דרישה לביצוע של בדיקת דם או בדיקת שתן. קיימים מקרים בהם מתקבלת תוצאה חיובית בבדיקה בגלל שאריות של סם שנצרך לפני מספר ימים- אם זה המקרה שלכם צרו קשר מיד עם עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים להצגת ראיות מקלות.

    איזה עונש מקבלים?

    החוק היבש קובע במקרה של נהיגה תחת השפעת סם שלילת רישיון למשך שנתיים לפחות. במידה ונתפסתם נוהגים בשכרות או תחת השפעת סם בפעם השנייה בתוך שנה, העונש יהיה שלילת רישיון ל-4 שנים לפחות. עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים יצליח להקל את העונש או לבטל את האישום על בסיס איתור כשלים בחומר הראיות. מעורבות מוקדמת של עורך דין תעבורה שמתמחה בתיקי סמים הכרחית. העונש מושפע מעבירות קודמות, סוג הסם, מועד נטילת הסם, נסיבות אישיות. אם תדעו להציג נכון את הנתונים, ייתכן ותצליחו לסיים את ההליך במהרה עם עונש קל. נתפסתם נוהגים תחת השפעת סמים? תתקשרו מיד אל עורך דין חגי רושקנסקי עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים.

    משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשרי בשבילך.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום