השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין הוצאה לפועל חיפה

    עורך דין מומחה לענייני הוצאה לפועל חיפה

    מאז נכנסה לתוקפה הרפורמה לשיקום כלכלי של שנת 2019 בה הליכי ההוצאה לפועל שונו עד לבלי הכר, נראים פני הדברים כאור גדול בקצה המנהרה לאותם אלו שהוכרזו חייבים מוגבלים. אך בכדי לעשות את הצעדים והפעולות הנכונות, קריאה זו מופנית הפעם אל תושבי חיפה- עורך דין הוצאה לפועל חיפה, יוכל להדריך אתכם צעד אחר צעד כיצד יש לפעול בתיקכם. לשם כך אתם חייבים עורך דין בקיא מנוסה המכיר לעומקם את כל דיני הוצאה לפועל ותיקוני החוק השונים כדוגמת זו משנת- 2019. עורך הדין חגי רושקנסקי, הינו עורך דין ומגשר המתמחה בתחום ההוצאה לפועל, ופועל בתיקים רבים, בין עם זוכים ובין עם חייבים. המשרד ברשות עורך הדין חגי רושקנסקי פועל למען לקוחותיו בדרך משפטית למציאת הפתרונות הנכונים ומזעור נזקים.

    עורך דין הוצאה לפועל חיפה – כמה דגשים חשובים בנושא

    כאמור, מאז נכנסה לתוקפה בשנת 2019 הרפורמה המאפשרת שיקום כלכלי לאותם אזרחים שהוכרזו חייבים מוגבלים, נראה כי נמצאה הדרך לתקן את מצבם הכלכלי של אותם יחידים שנקלעו למצב זה בו אינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם לנושים אליהם התחייבו. תושבי חיפה, מכירים חברים או מכרים שהוכרזו כחייבים מוגבלים? עורך דין הוצאה לפועל חיפה יוכל להוציא אותם מהסבך אליו נקלעו. הנה עוד כמה נקודות עליכם לדעת בנושא זה:

    • המושג הוצאה לפועל אוטומטית מתקשר אצל רובנו כמושג לא נעים בלשון המעטה, אליו נקלע אדם שאיננו חברה, אך למעשה ההיפך הוא הנכון- כאשר אדם עומד בפני סיטואציה בה אין ביכולתו הכלכלית להחזיר חובות כספיים לנושים השונים, הכרזתו כחדל פירעון באה לפתור עבור אותו אדם את הקושי אליו הוא נקלע, כאשר למעשה במסגרת הכרזתו כחדל פירעון נמצא האדם בתוכנית הבראה כלכלית.
    • יכול לקרות מצב בו ניתן פסק דין שאיננו מוצדק כלפי החייב, ומכאן שתביעת החוב שהוגשה כנגד החייב איננה מוצדקת. הדבר יבחן על ידי הממונה להליך חדלות הפירעון, כאשר למעשה הוא בוחן את מהותה של התביעה. אם אכן ימצא כי נפסק שלא בצדק כי על החייב לשלם, ניתן יהיה לדחות את התביעה בכך להפחית מן התשלומים ובכך להפחית מן החובות הקיימים.

    התמודדות עם ההוצאה לפועל

    עורך הדין חגי רושקנסקי הינו עורך דין המתמחה בדיני הוצאה לפועל, מגשר מוסמך וחבר לשכת עורכי הדין, כמו גם מייסדו של משרד עורכי דין מצליח. מעוניינים לדעת פרטים נוספים בנושא? מוזמנים ליצור קשר באתר הבית.

    משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשרי בשבילך.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום