השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מעבר באור אדום

    עבירת מעבר באור אדום

    אם צולמתם על ידי מצלמת תנועה עוברים באור אדום, אתם צפויים לקבל קנס כספי בתוספת נקודות, ובמידה וגרמתם לתאונה בעקבות כך- תוזמנו לתת את הדין מול בית המשפט. מעבר באור אדום עלול לגרום לתאונה קשה עם נפגעים ואף הרוגים, ולכן רשויות החוק רואות בחומרה את העבירה ובמקרה של הרוגים הנהג יואשם בגרימת מוות ברשלנות או הריגה. עם זאת, במידה ואתם מבקשים לערער על האישום או לבקש מבית המשפט להתחשב בנסיבות מקלות – אתם צריכים עורך דין מהטובים בתחום. עורך דין חגי רושקנסקי מתמחה בעבירות תעבורה מכל הסוגים. למשל, אם האישום מתבסס על צילום במצלמת א3 אפשר וכדאי לוודא שהתמונה אכן ברורה מספיק ושאין רכבים נוספים לצדכם, משום שבית המשפט פוסל תיקים שמתבססים על תמונות לא אמינות.

    חשוב להדגיש שבית המשפט אכן מתייחס למקרים של מעבר באור אדום בחומרה, וערעור על הקנס והנקודות שקבלתם מול בית המשפט עשוי להסתיים בעונש חמור. לכן, התייעצות עם עורך דין חשובה מאוד להערכת הסיכויים. אם זומנתם לבית משפט בגין עבירת תנועה בנסיבות מחמירות, אל תוותרו על הזכות החוקית שלכם לליווי של עורך דין.

    קבלת דוח מעבר באור אדום משוטר

    תשמחו לגלות שדווקא במקרים בהם שוטר תופס אתכם "על חם" וכותב את הדוח במקום, קל הרבה יותר למצוא דרכים לביטול העבירה. למשל, לא מן הנמנע שהשוטר ביצע טעויות מנהליות ברישום והדבר יוביל לזיכוי מלא. עורך הדין לדיני תעבורה בודק האם השוטר שרשם את הדוח היה מוסמך לכך והאם לא מדובר בטעות, משום שקיימים לא מעט מקרים בהם המיקום של השוטר גורם לו להסיק שבוצעה עבירת מעבר באור אדום כאשר בפועל זה לא קרה. שימו לב להתנהגות שלכם מול השוטר (הוא מתעד הכול) ואל תמהרו להודות בעבירה שלא בצעתם. הודאה שלכם בדבר ביצוע העבירה בשטח ואף התנצלות עלולה לפגוע בסיכויים לבטל אותה בעתיד.

    ההתיישנות של העבירה במעבר באור אדום

    אם צולמתם עוברים באור אדום לפני כחצי שנה וקבלתם לידכם את הדוח רק עכשיו – פנו מיד אל עו"ד תעבורה! החוק קובע תקופת התיישנות של 4 חודשים, במידה והדוח מגיע אליכם לראשונה לאחר ארבעה חודשים אפשר וכדאי לטעון באמצעות עו"ד להתיישנות של העבירה. עורך הדין חגי רושקנסקי הוא עורך דין מומחה לדיני תעבורה וישמח לסייע לכם בכל שאלה ובקשה.

    משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשרי בשבילך!  

    עבירת מעבר באור אדום

    מעבר ברמזור אדום

    מעבר ברמזור אדום מהווה סכנה מידית לתאונה קשה. על אף הסיכון הגבוה לתאונה, החוק רואה במעבר ברמזור אדום במהלך חמש השניות הראשונות עבירה בינונית והעונש הצפוי הוא קנס ונקודות. פנייה אל עורך דין חגי רושקנסקי כמומחה לדיני תעבורה נדרשת כאשר אין ביכולתכם להתמודד עם הפגיעה ברישיון או עם תוספת של נקודות. התייעצות ראשונית עם עו"ד תעבורה מיועדת להערכת סיכויים לזיכוי ובחינת אפשרויות הפעולה. קיימים מקרים רבים בהם תיקים של עבירות בינוניות וחמורות מסתיימות בזיכוי מלא בעקבות כשלים ראייתים של המשטרה.

    כיצד מוגדר מעבר ברמזור אדום על פי החוק?

    כל מצב בו רכב נכנס אל צומת וחוצה אותה כאשר האור ברמזור אדום במלואו מהווה עבירה של מעבר ברמזור אדום. זוהי עבירה נפוצה מאוד שמתבצעת במקרים רבים בשגגה, נהגים מנסים "לגנוב" את הרמזור ולהימנע מהמתנה נוספת. התוצאות החמורות שעשויות להתלוות למעבר באור אדום גורמות לרשויות החוק להתייחס בחומרה לנהגים שמבצעים עבירה זו. בגין מעבר ברמזור אדום תקבלו קנס של עד 1,000 ₪ בתוספת 10 נקודות תעבורה ואף זימון למשפט. במקרים מסוימים כאשר מדובר בעבירה חוזרת או חמורה, בית המשפט עשוי להטיל גם עונש של שלילת רישיון לפרק זמן ממושך.

    מעבר ברמזור אדום הופך לעבירה חמורה מאוד כאשר המעבר בצומת הוא לאחר 5 שניות מרגע בו הפך הרמזור לאדום או כאשר נגרמת תאונה עם נפגעים בעקבות כך. העונש במקרה של תאונה עם נפגעים עלול להגיע ל-3 שנים של מאסר. במצבים קשים בהם העבירה גרמה לתאונה עם הרוגים הנהג ימצא את עצמו מתמודד עם אישום של גרימת מוות ברשלנות ואף הריגה (עונש מאסר של 3-20 שנה). סוג האישום נקבע בהתאם לנסיבות וסעיפי האישום.

    קיבלתי דוח על מעבר ברמזור אדום, מה אפשר לעשות?

    החוק בישראל מתיר לכם את הזכות לעמוד מול בית המשפט ולהגן על עצמכם, אתם לא חייבים להשלים מיד עם העונש. עורך דין תעבורה יצליח לבנות בעבורכם קו הגנה להקלה בעונש ואף ביטול האישום. ניתן לפסול אישום על בסיס כשלים מנהלתיים של גורמי אכיפת החוק ועל בסיס ערעור הוראות הדרך. אם הבסיס לאישום הוא צילום שלכם במצלמת מהירות כדאי לבדוק האם הצילום ברור דיו והחליט בהתאם על ערעור או קבלת הדין.

    אם אתם נתפסתם במעבר באור אדום – תפנו מייד אל עורך דין חגי רושקנסקי.

    משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשרי בשבילך.  

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום